Veel gestelde vragen (FAQ)

1 . Hoe bestel ik iets bij Vectori?
Online bestellen bij Vectori.nl kan 24 uur per dag en 7 dagen per week. Bestellen is een fluitje van een cent met behulp van de onderstaande stappen:

Stap 1. Je hebt een passend Vectori product gezien, en nu wil je deze bestellen.
Stap 2. Klik op ‘in winkelmand’ onder het product.
Stap 3. Wil je doorgaan met winkelen? Dan kan dat gerust. Is je bestelling compleet? Klik dan op ‘winkelmand bekijken’.
Stap 4. Je bent nu overgeschakeld naar je winkelmand waar het totale kostenplaatje zichtbaar is (verzendkosten, btw en het totaal).
Stap 5. Tevreden? Druk op ‘doorgaan naar afrekenen’.
Stap 6. Vul je gegevens in en kies je betaalwijze.
Stap 7. Van ons ontvang je direct na betaling een bevestigingsmail van de aankoop.

2 . Wanneer wordt mijn artikel geleverd?
Artikelen die je op Vectori.nl hebt besteld worden binnen 48 uur verzonden (mits de artikelen op voorraad zijn). De voorraadstatus staat aangegeven bij het product. Mocht de status niet kloppen dan doen wij ons best om je dezelfde dag nog te informeren naar de nieuwe status van jouw product. Je product wordt binnen één tot maximaal vijf werkdagen geleverd.
Wil je zeker weten of een product op voorraad is? Neem dan contact met ons op via info@vectori.nl.

3. Hoe kan ik betalen bij Vectori?
Je bestelling bij Vectori.nl betaal je veilig en eenvoudig via de diensten van Multisafepay. Je kunt betalen met Vooruitbetaling per bank, Sofort, Paypal en iDEAL. Kies je voor iDEAL? dan kun je via alle, bij iDEAL aangesloten, banken betalen.

4. Betaal ik verzendkosten?
Bij bestellingen onder de €75,- betaal je €5,95,- aan verzendkosten. Boven de €75,- is het gratis verzending, in Nederland & België.

5. Hoe kan ik iets retourneren?
Niet tevreden met de aankoop? Of wil je om een andere reden van de aankoop af en deze retourneren? Dat is geen probleem! Hieronder staan de stappen die je moet nemen om het product te retourneren. Lees deze zorgvuldig door.
(Let op; de klant is zelf verantwoordelijk voor het terugsturen van de producten, de retour kosten zijn voor de klant zelf)

Stap 1. Mail ons de reden van je retour. (indien het een beschadiging betreft stuur je drie foto’s plus een omschrijving mee).
Stap 2. Je ontvangt binnen 24 uur een bevestiging en een postadres voor je retour.
Stap 3. Je hebt 14 dagen vanaf de leverdatum om het/de product(en) te retourneren.
Stap 4. Producten moeten compleet en in de originele staat worden teruggestuurd.
Stap 5. Het product moet zonder gebruikssporen en beschadigingen in de originele verpakking herpakt worden.
Stap 6. Ga naar een postlocatie in de buurt en stuur het product retour naar een door ons gemaild postadres.
Stap 7. Je geld wordt binnen 10 tot 20 dagen, na de retourontvangst, teruggestort op je rekening.

6. Zit er garantie op de producten van Vectori?
Voor al onze artikelen geldt de wettelijke garantie. Dit betekent dat onze producten bij levering in een goede staat moeten verkeren en, bij normaal gebruik, naar behoren dienen te functioneren.

Al onze producten hebben 1 jaar garantie (Onder voorwaarden van normaal gebruik). Is je product bezorgd met schade? Meldt dit dan binnen 24 uur bij onze klantenservice info@vectori.nl.

7. Vragen of klachten?
Mocht je vragen of onverhoopt een klacht hebben over (één van) onze producten, dan kun je contact opnemen met onze klantenservice via: info@vectori.nl. We streven ernaar om binnen 24 uur te reageren op uw vragen en/of klachten.

8. Worden alle producten gemonteerd geleverd?
Vanwege het risico op schade wordt het grootste gedeelte van de producten op Vectori.nl NIET gemonteerd geleverd. Met behulp van de stappen op de meegeleverde montage tekening, is het in elkaar zetten van de producten erg gemakkelijk.